Hanniiii

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Monday

Av Hanna - 3 januari 2011 20:52

Hej igen!


Blev inge bloggande igår kväll eftersom jag var as trött och jag kände att jag inte orkade sätta mig och skriva. Men i alla fall vaknade jag 12.30 och började på en gång så fort jag hade kommit upp från sängen med att rita. Sedan har jag inte hunnit så mkt mer. Men nu ska jag forsätta rita.


Dom här har jag hunnit. och mitt mål som jag tänker nå är att kunna rita av människor och djur och få de att se levande ut.



Och jag började rita vid 8 års åldern tror jag. Mamma var det som fick mig att börja.
Så ett stort tack till henne!



  Ja och så här såg jag ut idag.


Fråga mig inte varför jag ritade ena utan några kläder!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 3 januari 2011 23:17


Ska nu snart se på film Med Maja men innan det tänkte jag lägga ut en bild som jag nyss blev klar med och är rätt så nöjd över!   Alltså gud vad jag älskar att rita. Det är sånt som jag kan sitta och roa mig med i en hel dag utan att bli less ...

Av Hanna - 2 januari 2011 14:13

Chaa! Vaknade för en timme sedan och tänkte nu fråga Maja om hon vill rita med mig, ho kommer nog troligtvis säga nej. Hade tänkt senare försöka städa mitt rum och se om jag får någon ordnig på det eftersom jag kan inte hitta mina skolböcker. An...

Av Hanna - 1 januari 2011 21:50


Hej på er! Har nyss druckit varm choklad och den blev ganska bra tycker jag. Till det så satt vi i vardagsrummet och såg på komediserien Hipp Hipp eller vad den nu heter. Ska annars nu sätta mig i soffan och se på film, en sorglig tror jag att...

Av Hanna - 1 januari 2011 19:21

Go kväll eller vad man nu säger! Har inte hänt så mycket idag förutom att jag senare funderar på att se film med syrran och dricka varm choklad med marshmallows, har inte testat det än så jag tänkte att det var på tiden. Annars vaknade jag 14.30...

Av Hanna - 1 januari 2011 01:00


Hej på er igen!    hade tänkt börja starta om med att blogga och försöka så mycket som det bara går att blogga. Och som sakt så är det 2011 vilket betyder att it is a new year och att jorden går under om ett år. ( Hoppas verkligen att den inte...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards